Torsdag'

  • idag så åkte ja tåg till skolan dåra.
    Nora kom till skolan ida, hon hade vart i egypten och kom hem igåf halv 4 på morgonen.
    Jag gjorde 3 No prov ida.. 2 st av dom va helt överaskning till mig och ja kunde ingenting utav den.. så ja fick gå o göra matte istället, men istället så jobbade jag med en svenska/So uppgift som va var tvungen att lämna in ida, så ja skrev klart den o gav den till Annamaria.
     
  • hade föräldra samtal idag åxå, fick jätte bra komentarer utav min bildlärare:

    "Ronja, du jobbar mycket bra och självständigt! Du är kreativ och har fantasi. Det är alltid kul att se vad du åstakommer.
    Jobba nu på i samma goda stil så håller du ditt fina betyg! "

    och tips från markko (min bildlärare):
    " Teckna mycket, det är utvecklande. Hinner du så kan du inom ramen för en uppgift komma med flera lösningar. Försök att sätta en personlig prägel på dina arbeten.
    Å' du, tänk på att det du gör på formtimmarna räknas in i bildbetyget. en "bildmänniska" ska vara lite expert på det mesta"

    och övrigt från markko:
    "Ronja, du är alltid glad och positiv, och det är kul att ha dig som elev!" 

    fick åxå bra komentarer utav Emma, matte&No läraren, men dt var bara i matten ja fick bra utav henne för No:n är för svår för mig.
    Hon tyckte att jag hade blivit mycket bättre inom matte området och ville att jag skulle forstätta gå hos henne på studie tiden på Onsdagar, och så nånting mer, men ja kmr inte ihåg.
    Fick G i musik, men ja tkr att ja borde ha fått -VG, men ja fick inte det bara för ja sa att ja inte kunde spela en låt på en gitarr? men ja va skit bra trummis o dt sa Björn (musikläraren) själv:

    "Du är en mycket bra trummis. Öva lite mer på gitarr så kan du få högre betyg nästa gång!" - jävla idiot.. e inte ett dugg nöjd me betygen han gav.. tkr fortfarande att han borde ha gett mig -VG men han fattar ju inte de.

     bild tagen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0